вторник, 5 ноября 2013 г.

Наші діти ...

Наші діти ... Скільки радості і надій пов'язано з їх появою на світ . Ми хочемо , щоб вони виросли здоровими , красивими і розумними. Ми готові зробити все від нас залежне , щоб їх дитинство було щасливим . До того є всі передумови : зрослий рівень матеріального добробуту , що дозволяє батькам забезпечити нормальні умови життя для свого малюка , величезна кількість державних дитячих установ , спеціалізованих шкіл , велика мережа спортивно -оздоровчих комплексів для дітей та юнацтва і т. д.

Турботи батьків у перші роки життя дитини спрямовані насамперед на його здоров'ї. Проте статистика свідчить , що вже серед дітей молодшого шкільного віку 20% мають відхилення у стані здоров'я. Проаналізувавши випадки травм за 5 років серед 50 тисяч школярів двох районів Москви , фахівці отримали дані, які говорять про те , що найбільш схильні до травм (84%) діти малорухливі , фізично слабкі , з поганою координацією рухів.

З кожним роком зростає число дітей, що страждають ожирінням , частими захворюваннями верхніх дихальних шляхів , серцево - судинними захворюваннями , вегетосудинною дистонією і т. д.

У чому ж справа ? На жаль , до цих пір багато батьків , щиро бажаючи здоров'я своїй дитині , вважають , що головне - поситнее нагодувати його , тепліше укутати . "Не біжи так швидко - впадеш Чи не зістрибувати звідти - ! Подвернешь ногу " - Подібні вигуки стурбованих мам або бабусь можна часто почути у дворах і скверах.

Тим часом саме в перші роки життя дитини закладається фундамент його здоров'я , і важливу роль при цьому відіграють активний руховий режим , фізичні вправи .

Батькам треба багато знати і вміти , щоб правильно організувати процес фізичного виховання сина чи дочки. Якщо дитині до семирічного віку, не прищеплять звички регулярно виконувати фізичні вправи , якщо він не зміцніє і не придбає необхідних навичок і умінь , то з першого року навчання в школі йому доведеться важко , оскільки навчальний процес вимагає значного розумового і нервово - психічної напруги.

Згідно з проведеними соціологічними дослідженнями , рухова активність молодших школярів на 50 % менше , ніж у дошкільнят , а у старшокласників становить тільки 25 % від часу неспання.

Шкільні уроки фізкультури не можуть повністю компенсувати дефіцит рухів. В результаті у дітей знижується життєвий тонус , швидше наступає стомлення , що , у свою чергу , призводить до малорухомості .

Ще складніше йде справа з ослабленими дітьми. Багато хто з них опиняються в числі звільнених від уроків фізкультури. Заняття в спецгрупи або не проводяться взагалі, або недостатньо добре організовані , і діти намагаються уникнути їх. Батьки ж найчастіше воліють оберігати дитину з ослабленим здоров'ям від так необхідної йому рухової активності . І дарма . Адже правильно підібрані фізичні вправи допоможуть усунути вузькогрудого , настільки властиве дітям молодшого шкільного віку , дефекти постави і плоскостопість - часту причину серйозних функціональних порушень. Проведена вчасно боротьба з надмірною вагою зніме фактор ризику раннього розвитку атеросклерозу і його важких ускладнень. Фізичні вправи сприяють також розвитку дихального апарату , підвищенню легеневої вентиляції і бронхіальної прохідності (у дітей , систематично займаються фізкультурою , вона на 20-30 % вище в порівнянні з малорухомими ) , що знижує можливість респіраторних захворювань , до яких особливо схильні діти і підлітки.

Ця книга адресована батькам , тому що саме в сім'ї починається фізичне виховання дитини, формування його особистості. Причому починати треба з перших днів життя новонародженого. І тоді син або дочка виростуть гармонійно розвиненими , міцними і витривалими , будуть мати високу розумової та фізичної працездатністю , а значить , отримають відмінну путівку в життя.

Працюючи над книгою , автор використовував дані досліджень вчених- медиків останніх років з проблем фізичного розвитку дітей з ослабленим здоров'ям.

Комментариев нет:

Отправить комментарий